redan lördag kväll

kl ringde 06,00... spårtävling :o) men inte för mig så klart... men jag tänkte hjälpa till eftersom vi inte kan tävla....
Jag skulle "springa" spår som vi säge... ja man springer självklart inte man går lungt och städat...
Hur som helst så sprang jag 3 högre spår i dag på morgonen och förmiddagen.
Ett högre spår är ca 1200 meter ... låter kanske inte så mkt men när man går över stock och sten, genom ris och över diken så känns det lite i allafall... Jag gick 3.

Tror att det gick bra för våra ekipage på klubben idag... hurra hurra hurra... ännu roligare när man får kredit av en av förarna som tränat för mig lite grann att de förbättrat just de momenten som jag hjälpt till med... DET känns härligt i hjärtat!

kom hem runt 14,00 om jag minns rätt... känner mig lite sliten men det är bara å ta nya tag.... matlagning och  bandyträning från 17,30 till 20,00 står nu på schemat.

Jag har nog tänkt smita en stund från den träningen för att hälsa på mina hundars uppfödare som är kvar på klubben....

I morgon väntas tävlingslydnads kurs igen... ska bli så kul, det är ett mkt bra gäng jag har... härligt !

Om jag orkar så lägger jag väl in bilder från ngr av hundarna som varit hos mig .... har inte hunnit ännu... har inte haft orken heller...

Men i morgon eftermiddag kanske :o)

Kan också meddela att det blir ingen start i Försvarsmakts SM för min del då låne hunden Allis fått öroninflamation... stackars allis.... så hon går på pencilin och får värktabletter.... stackars Allis...

nä nu kokar det över på spisen hör jag...tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback