så olika vi är

jag väckte sonen 6,30... jag går ut med hundarna.. känner in energin ute...visst jag är trött men så skönt att komma ut en snabbis... tunga steg- ja visst... men det är skönt ändå. Det är tyst och lugnt. Jag vill gärna ha det så tyst som möjligt på morgonen... Det gillar jag...

Man kommer in och möts av en energivåg som inte är av denna värld.. dunk dunk... ända ut i hallen hörs dunk dunk dunk.. Sonen har musik på och han spelar för hela världen ... ja ja lite överdrivet men det kändes så i min kropp...suck...  Trots att han hade sin dörr stängd så hördes det så väl...

För mig som vill ha absolut tystnad på morgonen kan ju inte förstå hur man vill dra igång en dag med så mkt ljud/oljud... visst han spelar bra musik tycker jag...  men vid den tiden på morgonen är det oljud för mig....suck.... 
Lite häftigt hur olika vi människor är... Hur är det för ER på morgonen... ljud? eller inte ljud? :o)

Hösten är här och vindarna allt starkare... den stackars gumman hon sliter hon sliter.. inte undra på att hon är "blå" i ansiktet... och  "brutit" armen efter allt slit... stackarn
 å gubben han mår så klart...  bra... han ler mest hela tiden.

Kommentarer
Postat av: soffie

hihi känner igen det där med musikdunket men men det är ändå gött att ha dem hemma:O)

Va gulliga de är de små figurerna,

Kram

Postat av: Ulla

Jag sätter alltid på Nyhetsmorgon på tv4. Tycker om att höra prat så där tidigt på morgonkvisten

2009-09-15 @ 19:37:36
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: A-M

Tyst ska det vara. Och lugnt!

Blir hyper och får krypningar av energifulla barn, särskilt när de inte kan hålla sams... Då "går jag i taket"... Bäst är en ensam morgon!

2009-09-16 @ 10:31:45
URL: http://amabiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback