söndag kväll och äntligen lugn :o)

Nu har lugnet infunnit sig... Dagen har varit så härlig och bra... den började med en tävlingslydnads kurs uppe på klubben. Det var andra tillfället vi träffades på. Kursarna var/är super laddade så det är en kanon kurs... jätteroligt att vara kursledare när ALLA VILL... och har MÅL... Fantastiskt kul att se framstegen från första kursträffen.

Väl hemma höll "gården" på att grilla korv ... så lunchenproblemen blev med ett nafs klar... satt ute och fikade efter korven och vi njöt av solen som värmde gött....

Jag tränade själv lite lydnad både med kocco och krutov... kocco är så rolig hon är förtillfället taggat i alla fall 15 minuter:o).. rekord fniss

... Krutov var pigg i dag så han fick göra lite enkla övningar... å så glad han blev. Hans hältor går verkligen upp och ner.... jag längtar tills strömsholm och jag hoppas innerligt att de hittar felet... å att det kan åtgärdas.

Grattis till min uppfödare Eije och Kewee som blev uppflyttad till elit igår... Kewee är krutovs syster...
En salig blandning av information... på detta inlägg... men som vanligt när det gäller mig...

Å lite hundar ...

   

Malte ville bara få ett rengörande bad mellan sina klippningar... bäst å  passa på när det är extrapris :o) 
  

   

  
En rolig kille som valde "ett ben" och kom till mig med den... den här vill jag ha menade han... men han ville inte dra upp påsen själv... han ville bara hålla i benet och vara go med mig... gullig...
 
go kväll


Kommentarer
Postat av: Carina

Vov, vov vilken dag :)

Hundar i massor för dig och jag var i skogen och mådde gott ;)

Postat av: Anna ..dansar in

Himmel så pedagogisk du är..vilken lycka att vara hund hos dig..

2009-09-13 @ 22:19:07
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mia

Det går inte att se sig mätt på dina djurbilder, du gör de små liven så fina!!! L

2009-09-14 @ 08:04:56
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Carina

Haha vilken sötnos till vovve då,

han kom till dig med benet alltså :-)

Är till att dela med sig vill jag lova!

2009-09-14 @ 08:06:28
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback