tjejsnack, vin och fnitter

Det är flera som frågat mig om inte krutov reagerade när vi fick lite björnkänning för ngr dagar sedan,... Men nä jag såg ingenting... han var "hetare" än vanligt, det var det enda. När han spårar så är han så inne i spåret att man skulle nog kunna släppa en bomb... han skulle nog inte märka det.
Sedan är våra hundar här uppe  van björnlukten.

Min Maria i från Vimmerby kom i onsdags... så himla roligt ! hon stannar till måndag.  Jag flyttade ifrån vimmerby 1985... Men vi har fortsatt hålla kontakten och träffas flera gånger per år. När vi var som mest aktiv att träffas trots de 50 milen så var vi uppe i 8 ggr på ett år...
Som tur är så är våra familjer lika förtjust när vi träffas. Nu är jag skild, barnen våra är utflygna... bara daniel kvar hemme... så nu för tiden när vi träffas är det så lungt... nästan bara hon och jag... När vi var full styrka och barnen små så var vi nog uppe i 11 personer och 4 hundar om jag inte minns fel...

Nu har vi haft det lungt och skönt... maria har varit med mig i trimmet... vi har suttit och pratat om kvällarna runt köksbordet eller vid tv med ett glas vin... och vi har varit duktig på att äta chips och dipp... :o) också Härligt att få rå om varandra.. och prata prata... NI vet,... EN aldrig sinande källa .... :) :)

I kväll ska vi nog ut och äta... det blir ju kul.

En del hundar har det varit också
Mini på besök igen, valpträningen ni vet. Så här glad blev han.. bus ryck...
 Mini möter Gordon av samma ras.  Gordon var hos mig för att vi skulle "prata" lite.

 En lagottoblandning ville bli kortklippt och badad  hon blev som sammet i pälsen.
 flera ville bli frisserad och badad.Men Lucas Matte och husse bad mig spara mycket hår på benen... vi tycker det är mysigt att sitta på kvällarna och borsta och tovutreda menade dom.

Mera goa hundar... matte ville ha henna så kort klippt som möjligt
 efter

Wille är en jätteglad kille som jag fick många pussar av ...  han är så glad att han har lite svårt att vara stilla, hans svansviftningar är så gullig trots att jag rycker honom.
  Edter 5 timmars jobb (med lite kisspaus och vila) så var han mattesjuk. Kommer du inte snart matte ? :o)
 Men inte tillräckligt matte sjuk för att gå miste om "hunddammen"  Jag kan dra som bara den ja,...


Tyvärr har jag missat att fota ngr hundar... så jag är..
I dag är det fredag.... Mm... det känns bra när man säger Fredag....


Kommentarer
Postat av: soffie

guuu jag skulle ej våga mej ut i skogen om det lufsa runt björnar där,

Va fina bilde rpå alla hundar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback