tomt igen...

ja happ... nu blev det så där tyst och lugnt igen... så som det blev när maria i vimmerby åkte hem...

Anna och Nelly har ju varit hemma över helgen. Så härligt att få rå om dom... Jag lyckades få med mig anna ut en sväng i skogen... jag var lyrisk... så skönt så skönt.. hundarna fick springa av sig värsta energin, vi drack lite kaffe och skogen var underbar...
Men anna var nog inte lika lyrisk som jag... hon sa-FAN vad mygg och skit det är...

lilla go Nelly vågade sig fram och nosa på krutten också... han var duktig och låg så stilla...



Märks att jag inte är 100 ok ännu... har nog en bit kvar tills jag är som jag brukar vara... Jag blir så trött och slut.
Anna och jag var på hockey i alfta på lördagen då robin spelade en träningsmatch med sitt nya lag Oppala, de mötte ju då alfta.... Oppala vann 5-3... jätte kul att titta på hockey tycker jag. Men efteråt blev jag så där slut... alldeles klen... la mig på golvet när jag kom hem...

... här skulle jag kunna somna på direkten.. på golvet med hundarna...



Det fina höstvädret håller i sig... underbart.

I morgon bär det iväg... känns gruvsamt... men samtidigt har jag stora förväntningar och förhoppningar att de ska hitta något på krutov... blir borta i 2 dagar.

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback