tomt

underbara dagar har vi haft... perfekthöstväder ute och vi har mest varit inne... det klingar inte normalt för mig och maria men så har det blivit.

Jag har fått en enorm hjälp av henne här hemme. Hon har hjälp mig med fixa och trixa i nästan alla rum... ändrat lite gardiner, samma gardiner men bara ändrat lite och vips blev det som nytt. Flyttat blommor och ljus ohc vips så ser det ut som en stooor förändring...

Vi åkte till Gälve i lördags...blev bjudna på kaffe och macka hos anna och robin... tog med oss anna till IKEA för jag skulle köpa mig en säng.... jag har legat i annas flicksäng 120 cm... Den är alldeles för mjuk för mig och sonen har mer eller mindre vuxit ur sin säng. Han fick ta annas... så fick jag en ny som passar mig bättre.

Tänkte köpa mig en 140 så jag och hundarna skulle få plats... men med bra råd från IKEA personal och från anna och maria så blev det en 160 säng... så nu får vi stooor plats, jag och hundarna :o)

Kul också när "tanter" i vår ålder fixar och trixar och får i gång både skrivare, tv och video som inte en karl fick igång.... ( en annan historia)...Så nu har jag faktiskt en tv i mitt sovrum... 

Så himla tacksam Maria för allt du gjort och hjälpt mig med.... det finns ingen som du !

Ska bli kul när anna kommer hem till helgen :o) så får  vi se om hon ser allt vi gjort :o)
Tänk att jag får träffa henne 2 helger på rad...Mm så mysigt...

I dag väntar jobb, hela dagen lååång... det är bra det så slipper det kännas så mkt... för tomt är det nu när maria har åkt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv för trevligt sällskap o goda chips :):). Synd bara att dagarna går så fort......KRAMAR

Postat av: Christina

Du verkar ha haft en riktigt bra helg, roligt att göra om lite. Jag har också en 160 säng och det är härligt måste jag säga.

Ha det gott, kram

2009-09-22 @ 19:32:38
URL: http://mammastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback