Solen skiner...

och man blir bara så glad ! Jag behöver verkligen solen och värmen... man vill tina upp nu och börja leva och njuta. Inte gå och frysa.
Det är allt lite snö kvar i skogen såg jag i morse när jag gick morgonpromenaden med hundarna... De tycker allt att den är lite skön då de gärna slänger i kull sig och rullar sig.

Livet känns bra och det ser väl lite ljusare ut nu än vad det gjort på länge länge länge. Så kul och hoppfullt.

Tovutredning, bad och frissering

 å efter

Satte mina killar i trimmet i arbete igår. Först fick de ta båda mina hundar på en promenad till apoteket för att köpa frontline,... dags för fästingmedel SUCK.... sedan fick de bada Qasper för att sedan laga mina siluett gubbar som jag har när jag tränar
 och efter det hjälptes vi åt med "flisan". Första ggn hon var hos frissan och hon njöt verkligen när vi alla "pillade" på henne.
  å efter

Nu är det bara 2 dagar till helg... Ååå vad jag längtar !

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad jag gillar din beautysalong.... Resultaten blir helr makalösa!!! Duktig!!!! Kraam!!

2010-04-28 @ 20:20:00
Postat av: soffie

fina de blir vovvarna:)

Å brrr här har vi haft riktigt busväder idag med späregn å kallt,usch nu vill jag med ha vår å sol,hoppas den kommer snart.

tjohej bara två dagar kvar innan helg lääängtar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback