Sprutor

Oj vilken dag... så skön så tankefull... lång lång promenad i morse för att rensa skallen. Njutit av solen, kaffet och lammungarna. Nästan så jag får ont i magen av alla tankar...fniss

Upptäckte på tackan som fick lammungar sista mars att halva ljuvret inte var ok. Jag har masserat, gett healing mm 

Trodde det lättade då hon tillät dom snutta igen på höger spena men nu på kvällsidan var det bara att inse... veterinären kom. Pencilin och smärtlindring... så nu ska jag spruta henne i 5-7 dagar med pencilin. I morgon ska jag mjölka ur henne.

Har suttit med en deklaration... å fy fan så trist... Nu kommer jag ihåg varför jag sa upp mig. Kan fan inte koncentrera mig...

Huset blev fullt med tonårskillar... de har ockuperat tvrummet... så ...vart ska jag ta vägen då? fniss... orka sitta vid datorn hela kvällen ... vi får se...

Ha en bra kväll i allafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback