Torsdag

 killarna badar hundar för fulla muggar... de är verkligen duktiga.
 Boxern Bira fick sig ett skönt bad och klorna klippta.
 å efter
Ngr fler hundar som jag inte fick ngt efter kort på  stor suck ! Men så är det när man huvudet under armen ;o)
 

Har också hunnit med en skön promenad med hundarna. Tränat Qasper på skott och uppletande.
Känns som han kanske fattar vad jag vill... i uppletandet har han ett kanon sök och han griper grejerna bra MEN... vadå? ska jag komma in med dom? NÄ varför då?... det har vi inte kommit överens om tycker han...

Så kan det gå... men det känns inte som ett stort problem... det har blivit så bättre på bara 2 ggr. Så jag tror att när han förstår att man kan apportera alla saker och få GODIS för det, så blir det nog ett annat ljud i källan...

Ha en bra torsdag kväll... det ska jag ha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback