Vallhunden Kocco

Solen lyser så fint redan. Det blir nog en kanon dag.

Helgen har varit så bra ! Tyvärr lite sömn men jag är ju så van och övrig tid var så bra så då är det ju ok. :D

Kocco får hjälpa till med fåren både morgon och kväll... in och ut... så hon känner sig så stolt och duktig... Hon sköter sig otroligt bra. Lugn och fin... inga hastiga rörelser i onödan, håller sig på lagom avstånd...

Qasper är i slyngel slyngel åldern riktigt fniss fniss... men en stor charmör... vi smälter... Igår fungerade inte träningen.... men nu när jag tänker till lite... jag själv var nog inte super alert inför träningspasset... jag hade nog inte alla hemma då... spännande tanke... I kväll ska jag träna igen och då får vi se hur han fungerar.

Det känns bra i livet just nu.... ja nästan... har ngr deklarationer kvar som hänger över mig med stort häng ! suck... men detta är sista veckan så.... snart så :D

Ha en bra måndag


Kommentarer
Postat av: maria

kooco...så söt hon är.....

hoppas hon får va här snart..lilla lakrits trollet..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback