Årets SM över

Det var med stor tomhet som jag fick sätta mig och äta kvällsmaten i soffan i gårkväll ca kl 20,30. Några tappra själar var kvar på området och plockade det allra allra sista. Tävlingarna var dock över redan strax efter 17, men att samla ihop allt, städa mm det tar så mkt längre tid än vad man kan tro.

"mina" tjejer i infotältet saknade jag enormt mkt. Vi har haft det mkt roligt tillsammans och jag tror faktiskt det har smittat av sig till besökarna. Vi har faktiskt fått beröm... de var ju kul.
Tack tjejer för dessa nästan 4 dygns tokarbete. Men så kul de var.

Skickar med en länk till tidningen
Brukshunden för er som är intresserad att titta på bilder och läsa lite.

Vår Emelie som med endast 2 elitsök tävlingar i ryggen kom till start i "stora" SM gjorde det så otroligt bra. En mkt bra placering,... 8. mkt mkt bra gjort.





Underbara människor som alla ställer upp ideellt. Här kommer jag och ska öppna infotältet kl 05,30 på lördag morgon och möts av mina klubbkamrater vars uppgift är parkeringsvakt. De har varit i farten mkt tidigare än jag. Glada miner och lite fniss bjöd de mig på i morgondiset.... Go jänter...  :D



Men nu är det över för denna gång... nästa gång tåget går... vill i allafall jag antingen tävla själv ! eller stå i infotältet :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv, vi hade det trevligt och ni var många som arbetade mycket mer än vad jag gjorde. Bra jobbat tjejer!

2010-08-30 @ 11:31:24
Postat av: Kerstin

Hörde att ni gjorde bra ifrån er!Hade varit där!!

Klart vi ska va med nästa gång...;)

Ha det gott!

Kram Kerstin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback