Bling bling

Ja då har vi tävlat i I an då...
Lille go hunden min hade så otroligt fin attityd så jag blir så glad. Fick beröm av publik och domare.
Tyvärr nollade vi läggandet och det gör att mina grå hår frodas...  Jag begriper det inte.
 Sker aldrig på träning och vi tränar tävlingsmässigt, med störning,  mm mm
Jag tycker att jag har bra rutin för det då det alltid fungerar så bra annars. Men här får vi fundera...

Sedan nollade vi hoppet och det tar jag på mig helt.
Qasper var på väg att tjuva men jag stoppar honom. Jag hade kunnat välja att stå kvar där vi var och vänta på order i från tävlingsledaren. Då hade vi fått en 8 i betyg. Och vi hade fått ett första pris. MEN nu valde jag att tänka lite längre. Jag valde att gå tillbaka och gjorde om allting. Det innebar en NOLLA...  Dumt kanske... hade varit jäkligt kul med att första pris... för han är nästan redo för II an... MEN nu valde jag att göra så... inget att grämma sig för nu...

Hunden hade mkt bra attityd och den är jag lyrisk över. Han är ju ändå bara dryga 1 år.
Vi kom på en hedrande 3 plats och han fick sin första lilla pokal... alltid kul med bling bling ;)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Bättre lycka nästa gång!.

Kram!

2010-08-21 @ 14:39:18
Postat av: maria och aston

Wiiii!!!! Grattis till en bling-blingpokal! Som sagt alltid kul med priser och sug åt dig ordentligt av allt positivt du fick höra och behåll känslan av din härliga hund länge!!! Jag tror ändå du gjorde rätt som gjorde om momentet - om man ska tänka långsiktigt, och det ska man ju! Ni har snart ert första pris! :-)



Duktiga ni!!

Kram från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback