Blodspår

Vaknade 03,30 med ett vrål !!! från Qasper... han tokskällde. Jag blev tvärvaken minst sagt. Visade sig att det var sonen och kompisar som gick upp på vinden för att ta ner madrasser...

Gick inte att somna om...suck men jag fick i allafall 5 tim sammanhängande sömn ( tror jag) och det hör verkligen inte till vanligheten...  sova får man göra en annan gång...suck.... :D

Rummet belägrat hela kvällen och natten och förmiddagen av tonårskillar...kul tycker jag att de vill vara hemma.
Bjöd dom på pölsa, potatis och röbeter... så gott så gott tyckte dom :D

Dagen har bjudit på klippningar och ett hästprat... jag tackar så mkt... djurprat är en mäktig upplevelse och jag är djupt tacksam över förtroendet.

Och NU på kvällssidan har jag för första ggn i mitt hundliv gått ett blodspår med min hund. Qasper fick gå ett som Anita hade "lagt" tidigare idag på fm.... det ska ligga minst 6 timmar har jag för mig. Nemasproblemas tyckte lillebror som blivit stor kille. JÄttekul. På fredag ska vi göra anlagsprovet. Då får vi se om han klarar detta.

Kocco fick gå latemansspår fast med blod... inga problem här heller och HON, HON ville allt ta klövern också. Kanske kanske man ska testa henne och göra ett anlagsprov...tja vi får se.

Riktigt kul var detta.

Tusen tack Anita för hjälpen idag.

Kommentarer
Postat av: Emma Unger

åå jag vill också gå blodspår =) hör gärna av er om ni ska ut fler gånger så kan ja följa med om jag inte jobbar =)

2010-08-04 @ 20:59:22
Postat av: Carina

En riktig vakthund du har där hemma alltså, tryggt!

Postat av: Kerstin

Klart att gammeldamen också ska få! Vet en malletik som blev ViltspårCH när hon var 11!

Ha det gott!

2010-08-05 @ 08:13:25
URL: http://www.foggens.se
Postat av: maria och aston

så kul med viltspår! Klart ni fixar anlagsprovet på fredag!!

Min gamla Wilma älskade också att få äta upp klöven - rubb som stubb...

2010-08-05 @ 14:36:53
URL: http://tollaraston.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback