Glömsk?

Nä inte är det jag, eller? har jag glömt nåt nu? Eh!? *ler*
Någon i familjen,  inte är det jag då finns det bara en kvar... men jag säger inga namn.... *host*
behöver komma ihåg ngt till idag...

Jag klev upp för 30 minuter sedan då första kund kommer 05,45. Då möttes jag av dessa...

    

Har fullt uppe både i  trimmet och efter. Kameran ligger fint på köksbordet. Men en före och efter kan jag bjuda er på.
Namnet på hunden? Eh det har jag för tillfället glömt.... *ler* nä då hon heter Pepsi...
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Men nu blir jag ju nyfiken vad det är du ska komma ihåg ;-)

Postat av: Mia

Det är väl inte så att minnet sviktar??? Eller så är det nåt som NÅGON tycker är väldigt viktigt att komma ihåg... L

2010-08-25 @ 17:03:33
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback