Helgen är över

Känns tungt i kroppen nu. Helgerna borde göra att man känner sig lite utvilad så man orkar jobba en vecka till.
Men som det känts nu ngr veckor så blir kroppen bara tyngre och tyngre... suck... inte likt mig... jag som ofta har spring i benen. :D

Det är mycket framöver som händer så jag måste få tillbaka lusten och "springet"... 
Jag ska vara instruktör i tävlingslydnad på ett kennelläger ... ska bli super kul och inspirerande.
Vi har ju också Bruks SM som går här i Edsbyn sista helgen i augusti. mkt jobb innan det är i hamn.

Ja ja sova och vila får man göra en annan gång.

Tittut matte....




Tänk vad mkt gott skogen har att bjuda på, inte bara ätbart utan även för ögat :D


Veckan bjuder på klipp/trim och djurprat, blir säkert en bra vecka igen... med många härliga 4 benta :D

Kommentarer
Postat av: Anita

Härliga bilder!

2010-08-01 @ 18:03:43
Postat av: Carina T

Gillar nosbilden.

Ja i bland blir det lite soppatorsk, men hoppas du får tillbaka din energi snart.



Kramisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback