Viltspårchampion och SM jobb

Trots SM arbete dygnen runt så klämde vi in ett viltspårprov öppenklass i kväll. Det gick så otroligt bra idag igen. 42 p och hederspris även denna gång.  Qasper hade rejäla störningar utefterspåret med nygådd vilt och fågel som flög upp framför honom. Men han höll sitt fokus och spårade vidare. Mkt duktig.

Vill också säga jättegrattis till hans bröder med mattar som också blev  champion i kväll.

Jätte grattis även till vår uppfödare
Njupavallens kennel... vilken kull. 3 st bröder blev champion och de är bara 1 år gammla. Vilken uppfödning.

 

SM är i full gång, vi i infotältet har haft fullt upp ( ser lugnt ut här men det var endast en kort stund) och arbetet tycker jag gått bra.
 
Även 4 benta kom på besök, här en "publik" hund  som kan sitta fot jätte fint och länge !
 tävlingsplanerna under planering. Snart är det full aktivitet här.

Välkommen till ÖN och titta.


Nu ska jag slänga i mig ngt att äta då jag precis kom hem. Sedan ska jag ställa klockan på 04,00 ! för att vara redo i tältet kl 06,00... tjoho :D... låååånga dagar blir det men jäkligt kul :D


Kommentarer
Postat av: Anita

Grattis till er!

Är mycket imponerad av Qaspers spårarbete, Vilken stjärna och vilket ekipage. Är stolt över er!

Kram

2010-08-26 @ 21:22:33
Postat av: ejmis

Grattis!!!

=)

Postat av: maria och aston

wow, grattis i massor till ert championat!!!! Det är sååå bra gjort!

Lycka till med SM arbetet - du kommer att vara trött och lycklig när det är klart :-D



Kram från mig å brorsan

2010-08-27 @ 08:31:42
URL: http://tollaraston.blogspot.com
Postat av: Mija

Grattis! Och kul att få se Morris bror, Bamse <3

2010-09-05 @ 09:14:21
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback