Före och efter och så klart bänkidrottande

Många hundar vill bli fin nu till jul. Inte bara de 2 benta söker upp sin frissa... även de 4 benta alltså :D Jag glömmer bort att fota en del av  hundarna och en del bilder blir så dåliga ...inte så lätt att ta på glada vovvar.

 halva hunden trimmad  efter

 efter  (bra bild va ?)

 efter  ( med julrosett på öronen så klart)
Endast efterbild  en underbar blandraskille från ungern? rumänien? jag minns inte. Matte berättade vilken otrolig misär och helvete hundarna får utstå där. Jag tänkte först skriva lite om det hon berättade men det är så hemskt så ... nä jag skiter i det.
Denna underbara hund fann i allafall lyckan i sverige i Edsbyn...

Helgen har annars varit bra, lite jobb på lördagen blev det ... en hel del promenader och en hel del bänkidrottande... härligt härligt :D
Handbollen gick ju bara inte att missa ... så häftigt så häftigt... en silvermedalj är ju inte fy skam.
Granen kom in i går och den börjar bli klädd,... snart är det jul :D

Kommentarer
Postat av: Anna ..smyger in

Översta bilden..liknar lilla Ditte..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback