Ljus och jul musik i trimmet idag

 Tidig morgon 7,00, då är det mkt mysigt med en lykta som tar emot kunderna med julmusiken i bakgrunden.
ÅÅÅåå Helga NATT har jag sjungit som bara den idag. Hundarna verkar ha gillat min sångröst, de har i allafall inte klagat ;) :)

Malte och hans hår :D Malte ville bara få tassarna frisserade, öronen på insidan, byxorna och svansen ansad. Och kolla så mkt hår det blev. Tyvärr har jag ingen efter bild.


 
å efter  

Lagotto tjejerna Vera och Astrid ville blir julfina. Bad och klippning.

Vera  och Astrid  och efter
Vera  och Astrid
 
 Här ligger dom och vilar med julrosett i håret så klart.
 och mera julklappar har jag fått :D

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Snart vänder det och blir ljusare, men visst är det mysigt med tända ljus!!

Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback