Lördag

Har legat magsjuk i 2,5 dagar. Kände mig rätt groggy och hade nästan ingen koll på vilken dag det var när jag "vaknade" upp och blev mer närvarande.
Tur man har moderna kunder som läser sms... låg på natten då jag insjuknade och skickade sms till alla kunder. Kunde ju inte ringa då och jag kände att jag kanske inte är kapabel att ringa återbud när kl är så att man kan ringa en kund.

Men nu så är tanten på benen och i dag tror jag att jag kan gå en liten promenad med hundarna...

Min tävlingslydnadskurs hade jag avslutning på strax innan jag blev sjuk ( hoppas jag inte smittade ngn)
En mkt givande kurs då deltagarna har varit så intresserad och visat stora framsteg. Mkt roligt.

Lite hundar hann jag med innan jag blev sjuk i allafall.

2 st golden killar ville få tassarna frisserade.
 
En pudel kille ville bli frisserad
 efter
En gullig tik med pudelblandning i sig ville se ut som en pudel
 efter
Sist men inte minst, Isa en rottis... ville bara få ett skönt rengörande bad.
 Glömde fota före ohc efter bild men jag kan lova att hon blev så stilig så. Herr Titan var salig över den tjusiga ISA.
 

Ha en bra lördag


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Fy och tvi för magskrutt !!! Så skönt att du piggnat till...

Härliga makeoverfoton !!!!!

Kram på dig vännen

Margaretha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback