Mera julklappar och julhundar :D


Ebbe och Lisa kom med denna julklapp, lägg märke till den lilla råttan. DEN är en liten historia i sig och inte så liten heller men den tar vi en annan gång :D  Tusen tack !

Här kommer godingarna
 efter, med julrosett i håret
 efter   efter

Den här pudelkillen vill inte bli pudelklippt fullt ut. Jag "tunnade" ur öronen mkt mer efter jag hade fotat men jag glömde ta en ny efterbild, sorry.
 å efter
 efter bad och frissering 
 efter bad och tovutredning
Mellan snautzer som klipps.
  efter
En liten dvärg snautzer som ville bara bli lite klippt, fick spara på kroppen.
 Å efter

Kommentarer
Postat av: Carina

Det är ju nästan som när jag jobbade på förskolan!

Jag fick klappar av barnen då och du får av vovvarna :) Undrar just om de gillar lika mycket som jag att bli klippt, tror knappast det :)

God Jul önskar jag dig :)

Postat av: Marie-Louise Grimlund





Då mindes jag fel, trodde jag gjorde en kommentar sist, tydligen inte.

Vovven överst med de underbara ögonen.



GOD JUL och KRAM Mi

2010-12-24 @ 15:16:10
URL: http://thoerr499-vitsippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback