Så fina / gulliga julklappar jag får

Igår fick jag flera julklappar .... en fin julblomma som jag glömde fota.
En jättefin bricka  titta så fin den är. En burk med hemma gjorda hundpapparkakor... MEN så gott och Tusen tusen tack. NI är underbara !

Lilla goa "Raggsockan" ville bli julfin. Ni som följer min blogg vet ju vem Raggsockan är... annars kan ni titta på mina länkar och gå in på Goldiesmattes blogg. Bad och tassfrissering och lite i ansiktet stod på schemat.
 efter
 Ser ni vilka papparkorn till ögon hon har... Hon har ett tragiskt förflutet i från Rumänien... men NU lever hon glada dagar i Alfta och kan inte ha de bättre :D

Selma ville absolut bli julfin! Eh? hur glad är hon på en skala mån tro...fniss

 å så här vacker blev hon efter


En ny go kille kom till trimmet för första gången. Hans matte varit duktig och frisserat honom själv innan.

Före :

 Men när jag hade badat , fönat och blåst hund såg hans trimning ut så här... Vill bara påkalla varför jag alltid vill bada hunden... för att få det så fint som möjligt. Svårt att klippa fint i "smutsig" päls.
  
Men så här fin blev han efter mitt bad och min finputs.


Qasper tar sig friheter... vid söndagsfrukosten... utan att vi "märkte" det hade han smygit sig upp och  satte sig  så vackert på en av köksstolarna och tyckte att han minsann också  skulle ha frukost,  
han fick allt kliva ner... Jag vet att låter jag honom delta för mkt vid bordet så vips sitter han PÅ bordet...fniss fniss


Kommentarer
Postat av: Carina

Ja visst vet jag vem "Raggsockan" är, söt :)



Tycker att vovvarna är ovanligt kreativa numera!

God jul & Gott Nytt År

Postat av: Marie-Louise Grimlund

Mmmmm så många gosiga hundar.Och jag har ingen alls.

Lilla Raggsockan är så ljuvlig,håller med om de fina ögonen.



Varför står det att det inte är flöde för bloggen ?

Det är det ju.

Trevlig Jul till Dig och alla jyckarna.

2010-12-21 @ 20:30:01
URL: http://parart222.blogspot.com/
Postat av: Carina

Tänk att man känner halva din kundkrets tror jag Kats ;)

Tack igen...och vilken fin bricka du fick av Selma :)

2010-12-21 @ 21:30:49
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Mia

Raggsockan är ju bara sååååå söt...och vilka ögon hon har... L

Åh vad du är duktig med ALLA djuren!

2010-12-22 @ 17:41:26
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag förstår att du får många fina julklappar nu från nöjda djurägare =)

2010-12-22 @ 21:57:35
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: maria och aston

Härliga goa Qasper! Nog e dom charmiga allt och tar sig friheter...känner igen det där...fast Aston kommer mest med saker som han vill byta mot maten på bordet. Rätt gulligt de me ;-)



God Jul och ett härligt gott nytt år till dig och vovvarna!

2010-12-23 @ 18:06:50
URL: http://tollaraston.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback