Ymsenahanna

Julen har varit fantastiskt skön. Började med julfrukost med barnen
 Robin kom också så alla ungdomar fick jag njuta av. Härligt.

Sedan hittade vi kocco som börjat öppna sin julklapp....Kocco har tydligen haft stenkoll på alla julklappar som legat under granen i ngr dagar, men  hundarnas la jag inte dit förrän sent kvällen före och tack o lov märkte de inget då... MEN julaftonsfm så smög hon dit och läste på paketet och hittade SIN JULKLAPP... och började öppna utan lov... Men så söt så hon fick ju självklart fortsätta
  Qasper fick ju julklapp han också, så mallig så :D Men han är inte lika duktig som kocco att öppna paketen.

När vi njutit av stillheten och av varandra på julfm så var det dags att dra igång... Allt skulle fixas till innan resten av "familjen" skulle komma.
Efter mat och kalle kom  kära tomten och delade ut alla paketen. :D Till och med jag fick paket ;)

När allt var klart och alla bröt upp. Barnen åkte vidare till sina stora syskon och fortsatte firandet med dom och deras familjer.
Jag tillbringade resten av kvällen i myskläder och liggandes i soffan ... så skönt.

Sista dagarna i trimmet var överfulla. Hela veckan var 11 timpass... men fina blev hundarna

 efter  en dreverkille ville bli julfin med ett bad 

 efter  bad/tassfrissering  

 bad/tassfrissering  efter
 efter trim  
Brorsan Qnut ville bli julfin
  mamma Lea likaså  
Tovutredning och lite puts runt tassar och BAD så klart ville denna killa ha
 
Bad och frissering men har endast före bilder på dessa killar...
 

Vilka underbara kunder jag har. Ville tacka er alla... och hundarna som besökt mitt trim julveckorna har fått varsin julklapp. En del fått inslagna, en del i en påse... Julpappret tog tyvärr slut... men jag tror vovvarna var lika glada ändå..

stor kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Mia

Tuff vecka! Huvva, men vilka resultat du visar upp!! Ojojoj... L Det måste kännas oerhört tacksamt...

Hmmm, smarta jyckar du har, åtminstone den som kan läsa! ;-) Härligt Kats!!! Ha en god fortsättning nu på det lilla som är kvar av helgen, snart är det en ny!

Postat av: Anna ..smyger in

Härliga bilder..och scrollar jag så ser jag Raggsockan med..så trevliga kunder du har..och så duktig du är..Gott Nytt År på dig från Anna

2010-12-26 @ 14:44:44
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: soffie

å vilka fina vovvar å finare blir de när de varit hos dej,

hoppas du haft en mysig å härlig julhelg

2010-12-26 @ 21:10:23
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback