Kaffet väntar

Har precis ätit lunch och väntar på kaffet.

Imorse var det 20 grader varmere ute än i går... de ni... FM bjöd på pappersjobb, hundpromenad och ... ja just så var det... nu väntar kaffe, djurprat och tävlingslydnad. Så ser EM ut.

I kväll blir det lite jobb igen då jag hade igår ett distansprat och i kväll ska jag redovisa det per telefon. Det tillhör INTE vanligheten att jag tar åt mig distansprat, det gör jag bara i nödfall... Tyvärr var detta ett NÖDFALL verkligen...  Hoppas innerligt att jag kan hjälpa hunden och dess ägare för kan jag inte det... blir det avlivning, hemskt va ! En sådan här gång... ber till och med jag på högre makter.

Efter redovisningen i kväll så blir det till att bänkidrotta tror jag...

nä nu luktar det nybryggt kaffe... det drar  :o)

hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Jisses vad du är duktig...hoppas det lyckades!

Postat av: Carina

Förstår inte riktigt hur du menar men bara jag läser avlivning får jag rysningar och kalla kårar.

Hoppas verkligen att det gick bra för er.....

2010-02-02 @ 20:25:10
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback