Lördag

Oj vad tiden går fort. Snart är OS slut och man kanske får lite mer tid över... det kan vara jobbigt att bänkidrotta så.
I går kväll gjorde jag potatisgratäng och stekte lite oxkött ,.. gott gott. Till det drack jag vatten och lite vin. Som efter rätt blev det en påse ostkrokar,.. ja en halv om vi ska vara noga. Blev så trött men höll väl ut till 22,30 i allafall... riktigt längtade till sängen.

Äntligen skulle man få sovmorgon men tror ni inte på fan att man inte kan sova när man äntligen får... runt 4 tiden i morse vaknade jag och var jättepigg...suck... Men låg och drog mig till 7 i allafall...

Dagen i dag bjuder på ... ska snart koka kaffe... och under tiden ska jag läsa mina favoritbloggar som jag inte läst på lääänge länge... 
Det blir nog också promenad med hundarna... jag hatar snön !!  har det kommit en del under natten igen !.. det är så jäkla drygt att plumsa snö var och varannen dag... nu får de vara nog. Men det är inte kallt i allafall om man nu ska leta positiva saker... det är fortfarande minus men så pass att i går kväll gick jag ut i bara tröjan... ingen jacka, mössa eller vantar... Men å andra sidan är vi ju van -27...  he he.

Sedan ska jag jobba med papper... och jag lovat uppdragsgivarn att bli klar med det ena stora projektet i helgen så jag har att göra....
Kalle kusin... ska få sin present idag... han fyllde 8 år den 22... men nu ska han få sin...

Hm, är det ngt mer jag har på schemat ? nä tror itne det... Vi får se vad dagen bjuder på...

Bjuder på lite före och efter bilder.
En gammal herre, kom på besök för första ggn i sitt liv...  bad och frissering ville han ha.

 å efter
 å efter

Tollar möte i trimmet ... farbror Puck ville få sina öron och tassar fina och så här fina blev hans tassar och öron.

   Qaspers "lillebror"  Qvicke  Aston kom också på besök i trimmet. Han ville få sina öron fina har bara en förebild... efterbilden blev så dålig.
 

Bjuder också på bild från när jag och sonen var hos anna och robin i gävle... bjuder på hockey bild och vår gormélunch ;o)
 

 

nä nu måste ja läsa lite bloggar


Kommentarer
Postat av: Mia

Tycker nog att du har fullt upp på ditt schema L Vet du vad vilodag är??? =))

Postat av: Soffie

Å va gott du lagade.

Va fina de blir när de kommer till dej.

gokväll

2010-02-27 @ 19:27:30
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anita

Tack för trimmning av Puck. Nu är han ännu finare :-) Vill också skriva och tacka för hur bra du tränar och tar hand om go Qasper. Ni är ett fantastiskt team!

2010-03-01 @ 11:38:14
Postat av: Carina

Tror jag har drabbats av en OS depp faktiskt, usch vilken tomhet jag känner nu när det är slut!

Spelar ingen roll att allt annat börjar för det är sånt jag ändå inte brukar titta på, mer sport i tv, jaaaa!

2010-03-02 @ 07:22:02
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback