-22 och blåst

kallt i morse när jag gick ut med hundarna... Men nu får kylan räcka...  och blåsten... den är fasiken värst..

Jobbade lite igår... Go Nora kom på besök i trimmet. Hon ville se hur det var .. mitt jobb

8 år sedan på BB i Mora... daniel och anna håller i sitt syskonbarn...
  

oj oj så tiden går fort... man märker det så här... på barnen.

Nora stannade en liten stund så vi hann med både lunch och fika... tack för det Nora... fick jag lite fika sällskap, för hur roligt är det att fika när man är själv... fniss..

tack för igår Nora..

OM 5 timmar är det match... så spännande... OM 3 är det samling... härligt... då är det liksom på gång... alltid lika kul att vara med... man både ser och känner killarnas nerver... fniss... jag blir pirrig bara jag tänker på matchen...  hoppas på taggade killar i dag.

ha en bra dag i kylan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback