Bandysvett

 efter  tovutredning och ett rengörande bad...så skönt.

3 tim på ÖN i går kväll i svettlukt utan dess lika... killarna hade fysträning före isträningen... är man dum i hela huvudet eller...fniss... Det var inte meningen från min sida att tillbringa HELA kvällen där... trodde det var isträning på en gång... Men så var det inte och jag ville inte åka hem och störa hundarna så jag blev sittandes där... i svettlukten... och sedan 1 timma senare sittandes vid isen oc h titta... de är kul tycker jag..

Dagarna är ganska så lugna.. idag bjuder den på hundträning både på FM och EM... sedan blir det träning i tältet i kväll.
Sonen har träning i kväll igen så det blir lite mickel med skjuts men det får lösa sig på ngtvis...

sköna bilder från min 2 timmars promenad i går... gick vargslingan  och normalt tar den inte så lång tid att gå men jag tog det tydligen väldigt lungt i går... det var så vackert ute och så SKÖNT... Solen är ju så härlig. Jag är väldigt beroende av solen...



Kommentarer
Postat av: Lasse

Jösses va vackert! Fast vi har ju faktiskt lika fint här nere oxå. Det har varit lite fuktig luft ett par dar samtidigt som det är mellan 7 och 15 grader kallt. Det har gjort att träden är fantastiskt fina nu med massor av rimfrost!

2010-01-13 @ 22:02:01
Postat av: Plogflickan

Vackert, går du efter en körväg, travslinga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback