Bara -13

Man fick gnugga sina ögon i morse... vågade inte tro det var sant...bara -13... nästan takdropp ;o))

Kvällen var lugn.. tog det lugnt.. småprat med son och hundar. Njöt vid tv och soffan... skönt...
Vid 22,30 blev sonen hungrig så han ställde sig och lagade mat... det blev en hemmagjord röra.. precis som jag brukar göra när jag är själv... hans röra bestod av bacon, korv, tomat, paprika som han stekte upp... kryddade starkt ... det luktade mkt gott... fick lite tips av mig vad han skulle kunna ha i och han gillade iden... kul

Man lära ju passa på att vara social med honom när han tillåter det... tonåringar är ju lite upp och ner med det sociala....fniss

Dagen kommer  att bjuda på lite ärenden nu på morgonen. Pappershantering mm. Jag ska GÅ en lång promenad i dag för första gången på 1,5 vecka? eller? jag minns inte. Sedan blir det lite djurprat . En lugn dag i trimmet i allafall..

I kväll blir det bandyträning, tror nog jag följer med och ser på träningen i kväll... har inte gjort det nu när det varit så kallt... bara å legat och värmt mig i soffan medans han har tränat... De är för himla bra att vara bänkidrottare... för då kan man göra så .. slappa i soffan fniss

SÅ här såg det ut innan snön kom januari 2009



ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Carina

vaa..så fort man glömmer, så snöfattiga vi var då.

Bra att du lär upp sonen att fixa mat till mammsen ;)

2010-01-11 @ 10:14:50
Postat av: Anna tassar in

Mmmm jo men du så är det man får passa på när tonåringarna själva vill....



Jepp lite mildare..lite skönare...och ljuset dröjer sig kvar nån minut varje dag.)

Postat av: Mia

Lite skillnad på snömängden L

Du, visst är det härligt när man får umgås med ungdomarna!! Bäst att passa på, juuuu....

2010-01-11 @ 15:51:48
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback