Bara -17 nu

Ja det känns som bara minus 17,... men det blåser ännu... fasiken. Tror jag frysit min ena kind... den sticker och bränner... ja ja.. känns som man klagar hela tiden på den här kylan... NU får det bli mildare punkt.

Träningen gick kanon bra... han utvecklas mkt fint lillebror... han är så positiv och han har en av och på knapp... mkt trevlig tycker vi alla...
Kusin Erik kom och knacka på... Moster,.. blir du hemma ? Vill Qasper komma ut och leka?
Så härligt att även andra uppskattar rödingen...fniss...

Ang lek så efter kvällsmaten la sig sonen på golvet och gosa med Kocco... tänkte fota men sonen skrek NEJ ... så det bidde inget kort... tog inte många minuter förrän Qasper ville vara med... goset gick över till LEK... Tänk vad de två lillebröderna (sonen är ju också lillebror) hade kul... de höll nog på minst en kvart... När sonen inte ville längre så accepterade Qasper det på en gång... OK... och blev lugn... fina egenskaper.

Jag har då två underbara hundar här hemma... och en underbar son fniss ...och en underbar dotter...fniss... jävig ? nä inte ett dugg :o))

Har väl inte så mkt att surra om... är sugen på att lägga i kull mig i soffan med filt... skulle vara gott med något onyttigt...MEN jag har inget hemma och jag är för rädd för kylan så jag tänker heller inte åka och handla... nä nu vill jag inte ut någe mer idag...

I morgon väntar en ny dag, spännande å se vad den har att bjuda på mer än kyla och vind... :-))

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vi har haft -10 grader och sol idag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback