Dagen idag

Dagen idag bjuder på mängder snö ser det ut som om det fortsätter så här.

Yrkesmässigt bjuder den på privatsittning och lydnadsträning.. jättekul.

Så hundbilder är det ont om nu fniss...
Väntar på lite bilder från lydnadskursen jag hade i söndags... hoppas de kommer snart.

Håller också på mellan varven att jobba med papper...bokföring. Inte mina egna utan jag hjälper andra. Jag är ju ekonom i botten så nu när det är lite lugnt inom hunderiet så kan man ju hjälpa till pappersmässigt.

Om allt går som det är tänkt så har vi lyckats med att bli ledig en helg i feb... som stämmer med mig, daniel, anna och robin... så då har vi tänkt åka till gälve för att titta på när robin spelar hockey, äta gott, fika och umgås... så himla kul... Bara inget kommer emellan nu...
Hundarna får inte följa med utan vi ska inte ha något som vi måste passa utan bara tänka på oss... jag LÄNGTAR.

En vecka kvar ungefär tills sonen får reda på om han preliminärt kommer in på bandygym. Spännande... undrar om det är mer spännande för mig fniss fniss...

Jag önskade att det fanns ngt liknande när jag var ung... tänk att få hålla på med det man brinner för,... på skoltid...

Ska ut på promenad nu med hundarna... sedan lunch och jobb.

ha en bra dag i snövädret

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har fått en award av mig! Kolla på min bloggsida!

Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

Är du från Finland? :)

2010-01-27 @ 16:41:27
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback