dum dummare dummast

Vin, ostkrokar och Lets Dance så är fredagkvällen räddad.

Men att man aldrig lär sig... det är ngt med hajen filmerna som gör att jag "måste" titta... men jag hatar att titta... jag verkligen hatar de filmerna... såg dom på bio då jag var minderårig när jag bodde i Nyköping... Man kom in fast man inte hade åldern inne...

Än i dag när jag hör dödö eller hur fasiken man ska härma ljudet.... usch... efter lets dance så slog jag över och fastnade just på hajen filmen... kommer nog inte kunna sova på grund av den... usch vilka hemska spår den gjort...fniss fniss... men kan heller inte låta bli att titta...suck



Ja !! man är dum i hela huvudet...bara att konstatera.

go natt

Kommentarer
Postat av: ejmis

Kommer ihåg när jag sett den första Hajen-filmen för sisådär 100 år sedan...var livrädd i flera dagar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback