Nelly mm

Detta är väl ingen bild som gör reklam för mitt trim...fniss ..men det är inte så illa som man kan tro.
Anna badar Nelly själv... och Nelly njuter i vattnet och jag skulle fota för hon såg så smal och eländig ut när hon var blöt... precis då jama hon...fniss... att bli schamponerad kanske inte är så kul heller men hon är stilla och accepterar det, det har hon lärt sig nu... så det här var första gången Anna badade Nelly själv... sedan torkade vi henne i blåsen och det gick också bra.


Salo ville få lite hjälp med fällning, tassfrissering och få ett skönt rengörande bad... å det fick han så klart...
(Klippte inte fanor och byxor för det ville inte matte. )
  å efter

Hm,.. nu vill jag inte ha kommentar om min fina julgran;o) ..hm utan om ni tittar noga ser ni Nelly... hon har hittat sin plats.. I GRANEN... nellybus... fniss denna gång utan att välta granen...suck

  

så här såg det ut en dag utefter vargslingan... ser bistert ut men det var det faktiskt inte...
  

Kommentarer
Postat av: Anna ..

Men en sådan liten förfärligt söt katt..ha ha..



Ja och inuti granen sitter hon med och lurar..oemotståndlig..



Du..varje vecka besöker jag en djuraffär här..för att köpa mat till mina djur..hon som äger affären är så pass duktig med hundar..och nästan varje gång kommer hundägare in och vill ha tips o råd..och där står jag och lyssnar..mmm och då tänker jag på dig..jo men jag tror att du är lite som hon..så där mjuk och vänlig..och kan snacka hund till max..



Visst är det så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback