Sixten och årsbesked

Valpen Sixten kom för sitt första besök... Matte var allt lite orolig om han skulle uppföra sig. Kan säga att hon oroade sig helt i onödan. Han skötte sig exemplariskt. Hur snäll som helst trots att han var hos mig i dryga 3 tim.
  å efter  fniss han står lite lustigt med ena bak ser lite konstigt ut men det är bara på bilden.

Fick årsbesked idag från banken, mina fonder. Det jag la märke till är att trots att en av mina fonder har gått med minus ! så har de dragit skatt.. en laglig avkastningsskatt...  Det går bara inte ihop i min skalle...

Varje år betalar man skatt för sina fonder, aktier, sparpengar mm... även om man inte rör dom... sedan om man tar ut sina aktier el fonder... då tar de skatt igen... UNDRAR ja hur mkt man betalar i skatt på hela tiden man sparar... usch ja...


Kommentarer
Postat av: Christina

Du gör hundarna sååå fina!! Ha det gott, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback