Söndag

Hade en vansinnigt kul kväll i går... Sonen hos kompisar. Skulle sova över för de skulle upp och angla... Jag själv blev bjuden på taccos hos en kompis... SÅ himla kul ... vi åt och drack och vi pratade och skrattade... fniss fniss

Var hemma i skaplig tid men ändå längtade jag efter sovmorgon... Men vaknade av en arg telefonsignal... tidigt tidigt...
Sonen lite förargad över den läckande termosen jag hade skickat med honom... ! Jag hade lååånga kablar kan jag säga men blev mkt förvånad då termosen är nästan ny.... korken sa jag... hade du skruvat åt korken ordentligt?

Han... korken? eh vilken kork.... Han hade bara satt dit "hattarna" eller muggarna eller vad säger man... klart som fasiken att den läcker då....  Ja ja han lärde sig något av det... jag fick så lov att kliva upp i ottan... gick bara inte att somna om... Snäll som man är... värmde jag oboy åt honom och åkte dit med... bara ca halv kilometer hemmifrån... Kul att de är företagsam av sig.

Nu väntar en lydnadskurs jag ska ha... ska bli riktigt kul och jag hoppas deltagarna tycker det också...

Må så gott

 

bild taget från nätet


Kommentarer
Postat av: Mia

=)) Jaaa du, det är inte lätt alltid! Vet man inte att det ska finnas en kork, så vet man inte... L

Postat av: Maria a

Hi hi hi hi,så det kan bli!

2010-01-24 @ 13:18:15
Postat av: Anna ..dansar in

Himmel ja men då är det ju inte så konstigt om det läcker..hål på en liten läcka är inte bra att ha..:)



Snälla mamsen kommer som ett skott..klart man gör sådant för sina kids..



Ha det så skoj peka med hela handen och dela ut order..givakt manöver..

2010-01-24 @ 14:33:56
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Ha ha ja man lär sig...

2010-01-25 @ 06:33:56
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback