Vinst i går

i - 29 graders kyla kom vi fram i Rättvik...TUR de har inomhus hall även om det var -10 i den så kändes det varmt där.. en för mig mkt trevlig arena. Killarna tyckte dock att det var svårt att se bollen... isen var mörkare än normalt... de har nog inte målat "plattan"... innen isen... lyror var skitsvårt att se även för dom.. inte bara för gamla "tantögon"

Hur som helst så började de lite trevande men kom igång mkt bra... sonen min som jag tittar mkt på så klart kom i gång och spelade mkt bra... orsakade en hel del... jobbade till sig en straff bland annat och la den själv och gjorde mål... härligt.
Vi vann med 10-1 i allafall ... de spelade mkt bra i andra halvlek... bravo killar... vi firade segern med att gå till pizzerian och smaskade pizza... gott gott..


DIN FRAMTIDA LYCKA BEROR PÅ DIN FÖRMÅGA ATT LÄGGA DET FÖRFLUTNA BAKOM DIG

dessa ord hittade jag på min dator... så sant så tycker jag... vi har en förmåga att älta det gamla och eländiga......


Må gott i kylan... nu ska jag jobba en liten stund.... lugna dagar i trimmet...


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Mmmm...kloka ord... Det är som min son säger....

Släpp och gå vidare.....visst är det klokt...

Kram på dig

Margaretha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback