50 års kalas...

...blir det i morgon.

Jag drar till västervik natt/morgontimmarna så jag hinner vara med på deras 50 års kalas som börjar fram på em i morgon.
Onsdagen går väl åt att "vila" upp sig fniss
Tosdag åker jag hem igen. Jobb väntar.

Trots att man bara ska vara borta i ngr dagar så måste man planera och styra upp hemmet här hemma med hundar och son. Inte så lätt.

Den ena hunden ska dessutom på utflykt och ska vara borta till söndagen så det ska packas även åt Lillebror. Han ska på Tollarspecialen i Norrköping med hans uppfödare Anita och Andreas. Njupavallens kennel.
Så det packas både åt höger och vänster.

Hinner nog inte med datorn mera så nu slår jag av och jag hoppas ni får fina dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback