Dagarna går och snart månadsskifte

Oj oj så fort det går. Dagarna i trimmet rullar på. Det är blandat klipp/trim med djurprat och någon privatsittning.

Kameran har tagit semester från före och efter bilder, ber om ursäkt för det. Jag försöker få lite ledighet genom att inte fota, och boka kunder tätt  och tidiga mornar... för då får jag förhoppningsvis lite ledigt på em oc h kvällen... Då gör det inte så mkt att man måste jobba hela sommaren.

Som idag tillexempel. Började jobba 07.00 till 13.00. 3 hundar och 1 katt. Sedan fick jag ledigt.

Det blev en sväng till skogen för lite bärplockning. 
inte modern ;) men väl fungerande.
 ...
blev en hel del "oplogat" gående i skogen som jag gillar mkt.

 vi hittade en gullig koja i skogen....
gåendet gjorde hundarna trötta och belåtna.


 Så här känner jag mig nu av tristess... jag blev nog 3 år i humöret ... fasiken så jäkla tråkigt att rensa bären... fy fan...
Men nu är jag klar och jag har blåbär till filen i morgonbitti.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback