Lång dag

kl ringde 5 och första kund kommer kl 9... Eh... är man dum i hela huvudet eller ? Japp det är man nog :D
Men vad gör man inte för sina 4 fota vänner.
Tiden i skogen är så härlig på morgonen och både jag och hundarna blir så nöjda efteråt.

Dagarna går mkt fort, det är redan 1 juli. Vips har en sommar månad tagit slut. Men många sommar dagar kvar.

Allt ska tydligen hända just i juli...

Qasper ska på funktionsbeskrivning, mentalbeskrivning, utställning i Alfta, tollar specialen i Norrköping.
Lasse i vimmerby fyller magiska 50 år, Persmässan, Koccos uppfödarläger. Eh? har jag missat något?
Ska försöka mig på ngn tävling också tror jag...vi får se.
Och så förstås ska jag hinna jobba emellan alla roligheter :D

Dagarna går mycket fort...

Gårdagen var full i trimmet, 5 st hundar och jag glömde fota ngr hundar men ngr fick jag allt på bild.
Den här killen ville bli "rakad", så kort som möjligt. Tyvärr ingen förebild. Men så söt han blev.


Lika så den här killen, ville bli kort kort
 å efter
Och dagens sista kund har jag bara denna bild på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback