Lördag vid strannastugan

Fredag kvällen satt jag här hemma ensam på min altan och njöt av solen och värmen. Underbart. Man ville aldrig gå in. En kompis kom och hälsade på :D. Kvällen bjöd på fniss och prat som bara tjejer kan :D

Lördagen började med jobb kl 9. Go hund som ville ha tovutredning och ett skönt bad . Jag testade ett nytt schampo och balsam. Blev mycket förvånad över hur otroligt fort det gick att skölja ur schampot och balsamet, ännu mera förvånad över att det gick så fort att torka och reda ut tovorna. Men totalt tog denna hund ändå 3 tim.

Eftermiddagen åkte jag till kära stranna stugan. Där finner jag alltid ro. Fick några bilder som jag bjuder på



Go nosen nr 1



Lilla lakritstrollet :D



 

I dag är det söndag. Tidig morgon igen...suck... ja men ... man får sova en annan gång...suck

Qasper ska på utställning idag. Förhoppningsvis får jag lite bilder jag kan bjuda er på.

Ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback