Nyfiken ?

Varsågod att kika genom nyckehålet... spana på vad jag gjort i helgen :D

 HÄNG ME bland foton och text

 Mmm mumsat på goda "gubbar"
 två underbara  gyllene nos
 fisåtervinning? nä men fisöverföring :D  trött "råtta" ( obs han sitter inte fast i kedjan, den är till båten)
 ser ni de små ansikterna? kolla in nästa bild


 oboy och limpmacka tänkte jag på

Jag har inga gröna fingrar ! MEN det finns andra som har och som låter mig njutas av att få se det växa och kanske väl smakas när det är dags.
  

 liten goding tittar ut...Mm så gott med paprika Mmm
 vissa saker är / blir vackra med åldern :D
 Trötta och nöjda hundar efter bad, simning, båttur, lek, promenad mm

Åter en skön helg slut... usch det känns i hjärtat. Men det kommer mer helger och året har 52 st. Så det finns kanske en chans att det blir fler.

Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback