Dagarna går

Dagarna går fort som bara den. Snart är det juli... helt sjukt så fort det går. Det är mycket fina dagar och jag hoppas det håller i sig.
Klockan ringer alltid tidigt så jag hinner med 1 timma i skogen före frukost och första kund. Skönt för hundarna och mig. Då har man kvällen fri till att träna hund, bada (inte jag då men hundarna) och bara njuta av livet. SKÖNT

Tyvärr ingen före bild på Heidi men så här söt blev hon. Hon ville få en kort kort frissyr som passar hennes härliga liv med alla skogspromenader.
 
Boy är en pudelkille som inte riktigt vill bli klippt som en pudel.
 efter
Namnet på den här godingen minns jag inte för tillfället *suck*  men ville bara få ett skönt bad och bli frisserad.
 efter

Nu väntas en ny spännande dag.... härligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback