Från lillebror till farbror

 Lillebror har fått lekt farbror idag då han/vi har passat Ösa. En gudomlig liten schäfertik. Hon fick vara med Qasper och mig i trimmet. Medans Kocco och den andra inneboende hunden fick vara inne och i hundgården.
 
  :D  Hon skötte sig mkt bra, de båda kunde koppla av och njuta av tillvaron.


Andra godingar idag som dessutom ville bli fin ...
 å efter
 å efter .
Sista hunden Coffie glömde jag fota överhuvudtaget *suck*


Dagen började som nästan alla dagar nu för tiden... tidigt tidigt och 1 timmas promenad i skogen före frukost. Hundarna så nöjda, även jag. Vi njuter av frukosten i lugn och ro och väntar till första kund kommer.

Det är så gudomligt skönt i skogen på morgonen :D

Nu på kvällsidan tog jag med mig hundarna till strannastugan för ett dopp (inte jag). Tog med Qaspers "dummies" för de skulle flyta sa Anita... Ååå de gjorde dom :)
Qasper var överlycklig. Så himla kul han tyckte det var. Tyvärr glömde jag kameran hemma men jag bjuder på en bild från stranna stugan ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback