Häng me på ett spår

Här startar jag, jag markerar starten med en snitzel ifall hunden inte hittar spåret... alla föremålen ska med.... jag går och jag går... här lägger jag ett föremål  uppe på en stubbe, det blir bra de... jag går vidare och ser stenarna framför mig, dit går jag och gör lite svårigheter,... hm vad ska jag hitta på... jo jag går huller om buller mellan stenarna och upp över några stenar :D det blir kul det   spåret går vidare  hm så mkt roligheter jag kan göra...

Jag hinner titta på naturen medans jag räknar steg, lägger föremål och klurar på svårigheter  så fint :D
  Så 9 föremål och 1 "slut" ca dryga 1 km senare så lägger jag slutföremålet.
Nu är det bara att vänta... och FIKA  ngr tjejer har redan börjat ... Ralf fick följa han också

Hur gick det då? Jo efter dryga 1,5 timma fick min kompis och hennes hund upp spåret och de hittade alla föremålen... Och klurigheterna då?... nemas problemas :D

Kommentarer
Postat av: Carina

Lägga ut spår till hundarna verkar skoj för både hund och matte/husse! Har inte testat på Challe men ska jag göra det får det nog bli korvsnuttar om han ens ska tycka att det är idé att hålla på!

SKönt att höra att det är fler än jag som känner lika ang mors/farsdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback