Måndag morgon

Goo morrrgoonnn :D suck
Idag hade jag behövt en spark i rumpan för att komma ur sängen. Kl ringde 6 för att åka till skogs med hundarna. MEN jag orkade inte. Skyndade mig att ställa om klockan innan jag "vakna" till för mkt. BLev ingen promenad men väl en stund ute på åkrarna med lite lek och lydnadsgrejer.  OJ OJ så trött jag var i morse.

Helgen har varit så skön, på lördagen hjälpte jag till med att "springa " ut spår på en lägre tävling vi hade. Annars har jag bara varit hemma med familjen. Härligt. Anna panna kom hem också så det krydda till det lite.

Man vill ju heller inte fara bort när det är skolavslutningar mm för man har ungdom i samma ålder.... man vill hålla lite koll :D
Men de har varit så skötsamma så... stolt mor ett tag till i allafall ;)

I går kväll kom ett gäng tonårskillar hem, det var dags för fotbolls VM.... hm soffan och tv alltså upptagna länge länge :D
Men jag kom på den briljanta iden att ta med en påse med ostkrokar, glas vatten och lägga mig i sängen och tittade på tv och snaskade på krokar...Mmmm så gott.



Nu väntas en låång dag i trimmet.
Ha en bra dag idag :D

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch...detta VM...=))

Postat av: Mija

Ja men då fick du en trevlig kväll med ostkrokarna... Mumsigt :-)

2010-06-15 @ 10:38:33
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback