Midsommarvecka = charmtroll

 är jag inte SÖT så säg !
å efter
 å efter
 halloj där ! DU glömde ta en förebild ....
men en efterbild "komsihåg"

Före tovutredning, grovklipp och bad skönt att få svira in sig i en handduk efter badet en stund....
å efter
 å efter tovutredning, bad och klipp 
 Doris ville också bli midsommarfin
 glömde jag fota förebild men så här stilig blev "cockapu" blandningen :D

Den här cockapu blandningen var mkt tovig så jag fick klippa henne mkt kort, men svans och öron sparades. Rejäla rosetter ett måste så här nära midsommar eller hur :D


Veckorna går fort, inte länge sedan jag skrev om 1 juni.... redan gått 24 dagar...  hur ska det är gå fniss... tiden rusar fram. 
Man  får inte glömma bort att NJUTA av livet och ta tillvara på guldkornen i vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback