Fika på trappen nalkas

Nu är det takdropp som heter duga. I går blev jag så glatt överaskad då jag hade ett trappsteg på min trapp som det inte var snö på, det översta. Så varmt att snön hade smält... det är vårkänning....
MEN idag ! ser min älskade trapp ut så här
 det är vårkänning, jo ja tackar :o) Ni som känner mig vet hur mkt min trapp betyder för mig. Här kan jag sitta tidig vår, eller tänk en tidig sommar morgon eller i kvällsolen  och bara njuta !
Jag sitter och tittar ut över gården. Det finns nog inget bättre...
Man kan se det här  eller det här
Tänk er en tidig sommar morgon, det är soligt och redan lite ljummet. Det är tyst och lungt.... man sitter där, tittar ut över naturen, ser grönskan, känner lukten av sommar. I din hand håller du en kopp kaffe... Mm det är grejer det. läääängtar

Vill här också tacka min super super Anna som pryat hos mig i veckan. Det kommer att bli så TOMT efter dig. Du har varit JÄTTEDUKTIG. Så kul med sällskap och hjälp i trimmet.

Några bilder på "helrenoveringar", blandad kompott av tovutredningar, bad, antifäll mm.

      en schäfer med så mkt mindre hår   

Stockholmshunden Malte på besök i byn, han ville så gärna bli fin och det blev han, jättefin. MEN jag glömde fota !! skäms skäms. Glömde fota flera hundar i veckan... suck

Veckan har också innehållit en del djurprat, tävlingslydnad... 

En alldeles underbar vecka, med takdropp och allt ;o)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback