go Qasper

Qaspers ägare och uppfödare Anita på Njupavallens Kennel skickade mig en bild... så här låg lillebror när han var liten
( ni som är ny här på bloggen kanske inte vet att qasper kom till mig när han var 4,5 månad)

 visst ser det skönt ut

en nyvaken qasper


Vet ni vad jag tror, jag tror han blev så utmattad av att läsa HUNDTRÄNAREN ;o)
( ligger på hyllan över)

Fina ben vill några ha,

  tovutredning och bad andra
andra vill kanske få en trimning eller kanske en antifäll.

   å efter

 å efter   efter  

Pryo tjejen Anna hela veckan lång... så bra hjälp och så duktig är hon. Hon får klippa klor, bada, hjälpa till och trimma mm.
  

Här är annas egna hundar som hon pysslade med
  


Kommentarer
Postat av: Emma och Moby

Men va söt han va lillebror då=) han är lika gammal där nästan som min Moby är nu=)

2010-03-04 @ 17:21:32
Postat av: soffie

men guuu vilken sötnos å va fina alla dina vovvar blir:)

Postat av: maria å aston

vilka underbara bilder på Qasper!!! Han ser störtskön ut! Och självklart har han koll på hundtränaren...;-)

2010-03-05 @ 12:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback