Huggorm

Jo visst, i dag på promenaden så mötte jag 3 män som också var ute och gick... De visade mig en huggorm som låg vid en sten i solen... precis där hade snön töat bort... såg lite märkligt ut för den var omgringad av så mkt snö...  tyvärr hade jag inte kameran med...


Han påstod att han brukar alltid se minst  1 till 9 st ormar just där...

Jag och grannen som brukar gå där med hundarna var och varannan dag, spårar, tränar bevakning mm... MEN vi har aldrig sett ngr... Men å andra sidan så skrämmer vi väl bort dom också med tanke på hur mkt vi "jamlar" hela tiden :D

Underbar dag är bara förnamnet... Nu ska jag fixa mat, sätta på kaffe och sätta mig på min trapp och njuta !

Kommer bilder på hundar före och efter, nåt tag ...

Kommentarer
Postat av: Anna ..smyger in

Oj har dom redan vaknat ormarna..vilket härligt vårtecken du...även om ormar i sig inte är precis det bästa jag vet...



Aha..Vimmerby har varit hos dig..så trevligt..och du..på onsdag ska jag till Vimmerby :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback