inte kärlek men samma spritter ?

:D något spritter i kroppen å inte är det kärlek fniss... måste vara vårkänslorna... så härliga dagar så man bara njuter...
En lång dag i dag utan mat och vatten tänkte jag skriva å de gjorde jag visst... vatten och kaffe i mängder men inte hunnit äta... väntar på maten nu.

Tänk vad man lever upp inombords när solen kommer och det blir lite varmt... vi har mänder med snö fortfarande och det var jättekallt i morse men dagarna fina.

Qaspers ägare Anita har precis hämtat honom för att träna lite utställning... Han ska ställas på lördag och det är ju inte säkert att jag kan vara med då jag får fin främmande... härligt ...vimmerby kommer... Mm så jag längtar...
Tomt i huset men han kommer nog snart... han blir så glad när Anita kommer och lika glad över att komma hem.. han är så social och glad att någon vill göra något med honom fniss fniss...

spritter spritter... nä nu måste tanten ta till vara på piggheten... huj så länge

Kommentarer
Postat av: Anna tassar in

Jaaaaa himmel man blir verkligen så pass glad och full av energi...härligt härligt..du det är som kärlek..eller ja nästan då..:)

Postat av: Emma och Moby

Vart är utställnningen? =)

2010-03-17 @ 18:38:58
Postat av: Carina

Hade också den känslan igår vilket gjorde att jag tog hundarna på en långpromenad trots det förbannade knät! Idag är känslan borta igen tyvärr, mulet väder!

2010-03-18 @ 07:36:04
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback