Klara mm

Söndagen har varit så skön och lat. Jag och en kompis var ute och gick med hundarna på morgon/fm. Efter det lite kaffe. Latade mig och åter latade mig. Har tränat lite fjärr med Qasper och gripa övningar med "dummisen" sedan åter lata mig... jag har så mkt tid över att jag inte vet vad jag ska göra... (det är ju ingen bandy längre)... så mkt tid och snart kan jag fylla det med mera hund  härligt :D

Klara, är hon inte söt.

så här ligger hon på hennes favorit plats i köket.... på min vita? duk
 och busOlga hittar man här, hängandes i gardinen...suck
Busiga pudeln Doris fick vi klippa mkt kort då hon var så tovig  matte ville ha "kalufsen" kvar på huvudet ¨och det fick hon.

Påsken närmar sig fort och även de 4 benta måste få sig ett påskägg. SÅ här glad blev Atlas, ser ni blicken och tungan... go va... :D

Atlas fick en rejäl urborstning och ett skönt rengörande bad...
Det är hans hår till vänster och till höger den lilla pudeln

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Hahaha...ja katter har en konstig fötmåga att lägga sig på olämpliga ställen.... I går när jag fixade i köket inför middagen så såg jag helt plötsligt att Sushi hade lagt sig till ro i BRÖDKORGEN !!!! Hehehe....det såg så roligt ut....

Dom e allt bra goa dom små liven.....

Kram på dig

Margaretha

Postat av: ejmis

Vilket underbart foto på Klara =)

2010-03-28 @ 18:16:19
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ninna

Både katt och hund:) Närbilden på katten är fin och katten ser ut att ha det väldigt "gott".

2010-03-28 @ 22:21:54
URL: http://persiljeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback