Lördag med mys

Känner doften av potatisgratängen...Mm så gott...
Dagen har varit bra, vi sov ut hundar och jag ända till kl 8... skönt. Lung morgon också skönt. Åkte till plantis för där var det lydnadstävling. Flera kamrater som skulle tävla så det ville jag inte missa.

Så himla kul och tävlingsnervern kittlar... åååå vad jag längtar till att kunna tävla... ÅÅÅ vad jag längtar.

Många fina prestationer... mkt fina... så duktig ni är.... Grattis mina vänner !!!! så kul.

Mormor ringde vid 11,30... Vill du vara med och grilla korv här hemma på gården ?.. Ja självklart...
Så jag smet från tävlingarna... Så gott och äta grillad korv med bröd ute.... i SOLEN.

Runt 14,30 åkte jag till Alfta för att hämta hem anna... fika lite där innan vi styrde hit hem.

NU snart är det mat.... Fläskfile med bb sås och bea sås också förstås...

Hundarna känns ganska så nöjda trots att vi inte gjort något vettigt... De fick sitta i hundgården medans jag var på tävling...  och sedan var vi ju ute och grilla så han har nog varit vaken tillräckligt i dag kanske...

Ska nog titta lite smått i tävlingskalenderna tror jag...fniss... planera in en debut i vår kanske...

Nä nu måste jag kolla maten.

Ha en skön lördag.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för en mysig fredagem i ditt krypin! Idag har vi haft en mycket bra dag. Prommis en timma i morse, gå på stan (ljusdal) med keewee och träna inkalln med stå med maggie. Båda två sover gott nu.

Eije hälsar så mycket och viftar med kryckorna.

Kram kram!

2010-03-13 @ 19:15:56
Postat av: maria och aston

klart som korvspad ska du tävla i vår!!! Det jag såg när vi var med er i växthuset såg riktigt riktigt bra ut!

Min plan är att starta med Aston i ettan till försommaren! Har en bit kvar kan jag säga men envis som synden är vi båda två så kanske kanske att det går att genomföra...

Lycka till!!!!

2010-03-14 @ 10:58:11
Postat av: Christina

Du verkar ha haft en härlig lördag

Önskar dig en skön söndag också, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback